zey-nep11 bende 5 ay boyunca hep testlerin icine girdim kuruma cizgisi bekledim kendimi cok kandirdim acaba pozitif mi diye ama 6. Ayda rastgele ayakustu bi test yaptim evde vardı aklimda kalcagina yapiym dedim daha cok stres olmaktan iyidir diye kizim okula gitmek icin ayakkabisini giyerken ben o sira 1 dk icinde tuvalete girip test yaptim ve idrari emdigi gibi cizgi cikti cok inceydi ama aninda cikti yani aninda cikmadigi sürece umutlanma kendini uzmekten baska bi ise yaramiyo