Benim bebeğe de ultrasonda bakınca ensesini kalın buldu dedi yarın perinatolojiye gidecem ikili testte herşey normal çıkmıştı ense kalınlığı normal burun kemiği var demişti ama cuma günü gittiğimde ense kalınlığı anormal buldu inşallah birşey çıkmaz çok korkuyorum iki gündür perişan oldum😔