Esraburhnkulu Sabah uyanınca her tarafım ağrıyor belim karın alt bölgeleri.. bi sürü iş var beni bekleyen ve yapmak zorundayım ama hiç yapasım da gelmiyor oturup bakiyorum öylece evin haline..1 tane de oğlum var onun arkasından koşuyorum . Evde canım da çok sıkılıyor her gün de insan nereye gidebilir ki bir gün iki gün üç gün değil hep sıkılıyorum ne yapıyım böyle bilmiyorum .. bi iş yapmasam otursam canım sıkılıyor yapmasam da iş cok yapilmasi lazim yapasim da gelmiyor.napicam ya ?? Sizde böyle misiniz. Daha 8+5 günlügüz.
AyseguL01 Esraburhnkulu aynı canim 8+6 sabah uyanıyorum hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden sürekli halsiz bitkin 😏
Ervaelizinannesi Sende bendensin ama mecbur kalkıp yapıyroum doğuma az kaldı evim kirli kalmasın neolr ne olmaz diye hep temizliyorum hiç yapasım yok ama inan bir saatte bitecek işi 1 günde yapıyorum 38+2 olduk