Ssshhrr Selam kızlar. İdrar kültürü testi yaptırdım değer normal diyor aynı zamanda da şöyle bir yazı var referans aralığı kısmında.( 10000 cfm bakteri üremiş )diye değer normal yazıyor yinede endişe etmelimiyim