eminedmrr163 Bugün kontrole gittim her şey normal dedi doktor suyu felan da çok iyi dedi 27 şubata sezeryan günü verdi az önce bacaklarımdan su sızıntısı gibi su aktı su geliyor olabilir mi bugün baktı doktor çok iyiydi suyu
Rumyy07 eminedmrr163 geliyor olabilir benimde az az geldi sonra bi anda bacağımdan aktı sancim yoktu ama şu geldiği için hemen yatış yapıldı aynı gün doğum yaptım
yagmurus eminedmrr163 o zaman suyun gelmemiştir suyun gelse ya birden akar ya da az az akar ama durmaz yine de için rahat etsin istiyorsan hastaneye git
BirazbundanBirazondan1 eminedmrr163 azda olsa suyun gelmiş olabilir. Benimde doktor kontrolüm de herşey normal demişti. O gün sol tarafta ağrım vardı. Söylediğimde çok fazla çişin var onun ağrısıdır dedi. Bende yeni tuvalete gittiğimi söylediğimde tam yapamamışsın ondan dedi. Sezeryan günü verdi. Benim sancım hiç geçmedi. Ertesi gün suyum geldi acil sezeryana girdim. Ara ara az az su geliyordu hastaneye gidene kadar