Nesli2101 Kızlar ansızın tansiyonum düşüyor ve bayılıyorum ayıldıgımda kanamam oluyor progeston verdi doktor bir gün hastanede yattım taburcu ettiler görev yaptığım yerde özel hastane yok devlet hastanesi de ilgilenmiyor gebeliği bu şekılde geçen var mı bana yardımcı olabilecek 14+1 haftalık hamıleyim tansiyon için neler yapıyorsunuz
Asena_ Nesli2101 benimde düşüyordu ama hiç bayılma kanama olmadı. Bol bol tuzlu ayran iç bir de başının altına yastık koyma ayaklarının altına koy öyle uzan dengeliyor tansiyonu. Ben limon falan yiyince anında düşüyor mesela dikkat ediyorum o yüzden
Nesli2101 Asena_ tesekkür ederim ewde olunca biseyler yapıyorum da çalıştığım kurumda olunca ansızın geliyor ne yapacağımı bilemiyorum