Kızlar 6+2de doktor karından ultrasonla bakıp kese var bebek yok demişti. Bugün 6+6da başka bir doktora gittim alttan baktı ve boş kese dedi. Radyolojiye yolladı onlar da boş gebelik dedi. Doktor alalım gel dedi ama artık görünmez değil mi? Ya geç görünürse diye korkuyorum ama doktor hiç şans yok şu an alttan muayenede kalbini duymamız gerekirdi ve fasülye kadar olmalıydı dedi 😔 ben yine de beklesem mi diye tereddüt ediyorum.