__Asya01__ eli kolu bacağı baktı gayet iyi dedi bütün organları oluşmuş dedi bizde zaten istemiyorduk ikili tarama testi yaptık sonuç iyi çıktı eşim dedi detaylı ultrasona gerek yok Allah korusun bişey olursa aldıracak mıyız sanki yine dünyaya getireceksin 3 farklı doktora gittim üçüde bebek çok sağlıklı görünüyor dedi şeker yüklemesi de yaptırmadım