Uydurbisey zehraaslan ben yaptırdım 4lu taramayı.Doktor ikiliden sonra onu da önerdi ikisi de düşük cikti
Bebegimsu350 zehraaslan ben fetal DNA dışında hiçbirini yaptirmadim 11 bin ödedik o zaman iki hafta içinde çıktı doktorlar ense kalınlığı için yaptirtmisti test temizdi
Hayatinmelodisi persefoni fetal dna devlette ücretsiz yapılmıyor mu ? Ve ya üniversite hastanesinde ?
zehraaslan persefoni ben ikili ve üçlü tarama yaptırmadım 38 gündür aktif kanamam var doktor 4 lü taramayı istedi verdim fetal dna da isteyebiliriz senden dedi