zehraaslan Merhaba hamiş anneler 17+6 yı tamamladım.. ama bugün doktorum birkaç sıkıntı olduğunu fetal DNA yaptırmamın doğru olduğunu söyledi aranızda yaptıran var mı hangi hastaneyi hangi doktoru önerirsiniz İstanbul’da? Rahmimde miyom ve plasentada aktif 36 gündür kanamadan dolayı yüksek riskli gebelik olduğunu söyledi ☹️
Gamzebeta zehraaslan bende 25. Haftamda Genox firmasına yaptirdim ücreti 8500 Ekim ayında yaptırmıştım
Tubayo zehraaslan bu test doktorla alakalı değil. İki firma var Türkiye’de onlardan birine ya dr yönlendiriyor yada siz arıyorsunuz kanınızı alıp yaklaşık 10-20 gün arası raporunuz çıkıyor
yeschef-13 zehraaslan Bende istanbulda yaşıyorum yaptırdım 11 haftamda Natera Panoroma nipt fetal dna diye geçiyor eve geldiler 4 tüp kan aldılar Amerika ya gönderildi 14. Günde sonuç çıktı doktorumuza rapor olarak gitmiş sonuç doktor çağırıyor bilgilendiriyor çok şükür bizim temiz çıktı umarım sizinde öyle olur 20 kasımda yaptırdık biz 400 -430 € gibi bir fiyatı vardı küsürlü şuan hatırlamıyorum https://www.natera.com/womens-health/panorama-nipt-prenatal-screening/
Merve1234Merve Ben yaptırdım özel bi firma yaptı doktorum önerdi diye oraya yaptırdım iyi mi bilmiyorum sonucunu bekliyorum bi hafta sonra sanırım çıkar
zehraaslan Merve1234Merve benimde bildiğim herhangi bir firma yok doktorumun önerdiği 4 firma var şu anlık bekliyorum tarama sonucundan sonra yaptırmamı istedi
zehraaslan Gamzebeta genox firmasını benim doktorum da önerdi ama tarama testinin sonucunu bekliyoruz ondan sonra doktor fetal dna yaptırmam gerektiğini söyledi
zehraaslan Tubayo testin doktorla alakalı olmadığını biliyorum. Yaptırılan özel laboratuvar klinikler var Türkiye de hangisini önerirsiniz ya da yaptıran var mı diye sormuştum. Türkiye de iki firma değil birçok firma var doktorumun önerdiği 4 firma oldu İstanbul’da. Tubayo
Sevgu yeschef-13 merhaba risk oranınız ne çıkmıştı acaba ben de yeni yaptırdım 12.haftamda 1/67 çıktı riskim sonuucu beklerken zaman çok zor geçiyor :(
Sevgu SakinaG inşallah ya o kadar çok dua ediyorum ki Raabim herkese sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip eylesin🤲
SakinaG Doktorum yonlendirmisti, Igenomix sirketi, gelip kendileri aliyorlar, 1 haftaya sonuc geldi, o zaman 11500 tl odemistik