Eminefidan üzüldüm gerçekten evet bazı doktor riski göze alamıyor. Hayırlısı buymuş çok şükür bebekler sağlıklı 🙈 benim içinde aşırı zordu doğum sonrası hatırlamak bile istemiyorum 😥😥😥 hep hayalimdi normal doğum yapmak hatta böyle doğumhaneden ayakta cıkanlar bile var ya cok özeniyordum 🥺 kısmet değilmiş. Bende günden güne daha iyiyim bir an önce toparlanmak istiyorum 😍