Canım anneler sezeryan doğumdan sonra 40 çıkana kadar sadece 9 gün kanamam oldu 3 aylık olduk ama ben halen ağdett olmadım 20 gun önce 1 gunluk bir kanama yaşadım sonra birdeha da bisey gelmedi bu durum beni korkutuyor acaba mi diyorumm 😬 normalmi ağdet olmaması benim daha önceki 2 dogummumda 40 çıktıktan hemen sonra ağdetim düzenli şekilde geldi bundan niye gelmiyor ve 20 gün önce 1 günlük kanama yaşadım bu aralar aşırı uykusuz yorgun ve sürekli birsey yeme isteği var hadi emziriyorum bu durum normal diyorum ama neden hastalanmadım ve 20 gün önce niye 1 günlük kanama yaşadım kafamda deli sorular.😬😬😬