Mayaaa34 Kizlar doktorum bana tokluk sekerini yemekten 2 saat sonra ölc dedi aclik sekerim 69 cikdi tokluk 1 saat 181 2 saat 111 cikti cogu kisi 1 saatlik ölcuyomus benimki neden 2 saat dediki ?
Derara Mayaaa34 gebelik şekeri de 1.saat ölçülü yor. 140ı geçmemesi gerekiyor. Normal şeker hastalarında 2.saatye ölçülür
Zubeydaaltun Derara Mayaaa34 aclık kan şekerin çok iyi Ama tokluk çok yüksek bebege zarar verir açlık 93 sınır tokluk 135 en yüksek olması gereken yemekten 1 saat sonra ölçü yap aynı yoldan devam edyoruz
Wera Mayaaa34 insülin kullanıyormusun şekerden hastanede yattım 1saat sonra ölç 2saat değil dahiliye bile 1saat diyor
Mayaaa34 Zubeydaaltun doktorum neden 2 saat dediki bi kac kisiyi daha okudum 2 saate ölcum yapiyolarmis