Merhaba,
Bir konuda sizlerinde fikrini merak ediyorum.
Gerçekten ben mi gebelik dolasıyla hassas düşünüyorum yoksa olması gereken mi bu.. Şu gebeliğin son haftalarında gelmek isteyen misafirlere karşı ne düşünüyorsunuz? Benim çevremde doğumdan önce seni bi göreyim diye ziyarete gelmek isteyen çok fazla oluyor ama bu durum beni strese sokuyor ben zaten ağır bir gebelik geçiriyorum ve son haftalarda insan daha ağırlaşıp iş yükü artıyor gelen misafir için hazırlık ve temizlik düşüncesi bile yoruyor insanı. Gelmek isteyenlere anlam veremiyorum zaten doğumdan sonra da bi ziyaret süreci olacak nedir bu doğuma
öncesi seni göreyim muhabbeti ?