Benim ilk sol kalçamda ağrı 20. haftamda oldu, doktorum yerleşme olur özellikle kız çocukta diye belirtti. Şimdi 40. haftmızdayız sağ ve sol kalçamda da özellikle akşamları oluyor. Şimdide bebeğin aşağıya iyice inmiş olmasından kaynaklanıyor. Endişelenecek bir şey olmadığını söyledi. Ama kalça ve bacak sancılarımın tümü anlıkta olsa yürümemi hep engellİyor maalesef..