ey_ber Kızlar ben şuan 6 haftalık oldum çok iştahım yok açıkçası ama yiyorum aç kalmiyorum bebeğim için sakıncası olurmu çok yememi söylüyor herkes ilk 3 ay içinde kilo alımı oluyormu bebekte sadece gelişimini tamamlıyor 3ayda diye biliyorum sonra kilo alımı filan başlıyor diye biliyorum sizce