Ayse2407 Canım haftana göre biraz düşük olabilir ama şöyle söyleyim kişiden kişiye değişiyor 25mm ile Doğuma kadar gidenler var benim 21 haftamda 25 mm çıkmıştı serklaj zaten 25mm altı uygulanıyor önemli olan düşüş olmaması benim doktorum bana ilaç ve iğne tedavisi verdi tedbir amaçlı 30 haftalık olduk rahim uzunluğum 30 küsür çıkıyor artık hep doktorum bu saatten sonra pek sıkıntı olacağını sanmıyorum ama tedbir amaçlı 36 haftaya kadar ilaçlara devam edeceğim bu haftalara nasıl geldim şöyle diyim 25 mm ile yatmak asla gerekmiyor ama işlerini kısıtla kendini yorma ayakta fazla kalma en önemlisi bol bol su tüket geçmiş olsun şimdiden🤲🏻