Selam anne adayları 18 haftalık hamileyim hecen hafta doktorum bebeğimin ters döndüğünü ve aşşağıda olduğunu söyledi ilaç tedavisine başladık ve 2 hafta sürekli yatmamı söyledi ama bugün aşırı adet sancım var ayaklarım uyuşuyor resmen bu dönemlerde regl sancısı yaşayan var mı normal ömür sizce ???