kızlar kafamı kemiren birşeyler var 1 sene içinde iki kere boş gebelik geçirdim ilk kayıpta pıhtılaşma testi yapıldı sonuç hepsi normal ikinci de genetik testte gittik eşimle pıhtılaşma yapılmadı aptal gibi ben yaptırdım onu temiz çıktı dedim sadece kromozom testi yapıldı acaba ilk yaptırdığımın yanılma payı olur mu üst üste boş gebelik yaşadım ya başka neden bulamıyorum eşimin sperm testi de kötü gelmedi çünkü