Yonca_26 Ikinci trimeslere girdigimden beri cok cok iyidim enerjim yerindeydi hic yorulmuyordum hamile gibi degildim sanki ama 22 haftaya girince üc gündür en basa dönmüs gibiyim yorgunluk uyku hali bu haftalarda normal mi böyle olmasi ya sizler nasilsiniz 🙁
Tugce48 Yonca_26 bende 22+6 yım 3,5 yaşında bir oğlum var aksam onu uyuturken uyuyup kalıyorum gün içinde uyku halim olmuyor ama cok oturunca veya ayakta kalınca bel agrım oluyor ve daha cabuk yorulmaya başladım. Sağlıkla gelsin bebişkolar🌸
Yaso55 Bende 22 haftalık gebeyim ve bnde de oluor enerjim bi gelio bi gidio değişik bazen sarhoş gibi oluom
Yonca_26 Yaso55 ayni öyleyim iste ya☹️insallah gecer diye umut ediyorum kac zamandir ne güzel iyiydim böyle olunca zor oluyo yemek vs yapamiyorum kac gündür
Elfthh Yonca_26 aynı bende de oldu aynı bende sevinmiştim ama bazen yürürken bile bayilcsm diye korkuyorum