Pltkbra Merhaba kızlar yarın adet günüm ama ben hamıle olduğumu öğrendim beta 26,98 çok düşük degılmı
Pltkbra Pltkbra 3 defa kürtaj olduğum ıcın çok korkuyorum hemen ıgneye başlamam lazım doktorum ızınde pazartesi yanına gıdıcem ınsallah
Pltkbra momofmychildren momofmychildren doğru ama korktum evde yaptığım normal gbelık testınde tam net bellı olmuştu beta düşük çıkınca korktum açıkçası