sibelardam çok değilen duydum canım ben.benim ilk gebeliğimde 15. Haftada kız dedi sonra değişmedi ben yine de 5 aya kadar unisex kıyafetler aldım genelde 🤗 şimdikine erkek dedi 13. Haftadayım henüz almadım bir şey.umarım değişmez bir sürü şey almışsınız