-Aa80- @eda006 ağrınız var mı ? Merak ettim benimde sancım böyle yüksekti ama pek ağrım yoktu solumda hafif vardı
eda006 -Aa80- ağrı hissetmiyorum doktorda baktı haftaya tekrar randevu verdi sancın var ama o kadar önemli değil dedi bende merak ettim çok dik çizgiler görünce