yamanagihan bionatural allmıştım 2 paket. İki gün oldu biteli son bir kaç gündür bitsin diye uğraştım resmen. Son bir kaç gündür sürekli sızdırmaya başladı, bantlarındaki yapışkanlık geçmeye başladı artık. Memnundum ama son bir kaç günde bir daha almamaya karar verdim. İki gündür molfix kullanıyoruz ve dünya varmış dedim daha iyi kavrıyor bedenini sleepye göre daha iyi geldi, poposuna kızarıklık oluyodu kızarıklıklarımız falan geçti.. İyi ki stoklamamışım diyorum.