Kızlar merhaba ilk kontrole gttim devlete kağıt yok dedi ultrason resmini vermedi sonra zor buldum randevu gttim o zamanda 12 haftalikti bı o resmi var. İkili tarama yaptırdım 2 hafta sonra randevu almadan gel dedi gttim bakamam dedi geri çıkardı. Şimdi 26 Şubat’a kaldı şuan 15+2 bebeği merak ediyorum tarama sonucunu birşeyi var mı yok mu diye hem de cinsiyetini merak ediyorum.