Benim de riskim çok yüksek çıkmıştı. Amniyosentez sonucu temiz çıktı.
Testlerin yanılma payı çok yüksek ama hiç yakalamıyor değil kendi sürecimde araştırdığım kadarıyla.
Ama şunu da söylemek lazım. O kadar çok insana risk oranını yüksek gösteriyor ki arada bir iki yakalama ihtimali de var tabi ki.
Ama testlerden daha çok ultrason bulgularıyla yakalıyorlar bu durumu.