Kızlar merhaba bugün kontrole gittim 6 hafta 3 günlük gebeyim ultrasonda bebeği gördük kalp atışı da normal dedi doktor ama kese normalden biraz büyük 2 hafta sonra tekrar gel bakalım dedi. Neden büyük olur ve sonuçları ne olur ki tedirgin oldum biraz.. böyle bi şey yaşayan oldu mu?