Canım benim kuzenimde de aynısı oldu 12. Haftaya kadar progestan fitil kullandı. Şuan gayet sağlıklı. Hiç endişelenme progestanın faydasını görürsün. Bende progestan kullanmıştım ama düşük riskim olduğu için değil bebeğin kafası biraz aşağıdaydı. Sonra düzelince bende bıraktım. Endişelenmeni gerektirecek bişey yok yani. Stres yapma bebekte etkilenir. Sağlıkla kucağına al inşallah