Rabiul ev sahibiniz alt soy veya üst soyumun eve ihtiyacı var diye tahliye davası açabiliyor. İhtiyacın gerçekliği samimiyetine göre tahliye ediliyorsunuz ya da ev sahibinin talebi reddediliyor. Bizim ev sahibimz de annem babam oturacak diye tahlye davası açtı, ama amaç bizi evden cıkarmak cünkü kiramız dusuk cevreye gore. Bizim de kirada evimiz var bakalım Mayıs ayındaki davamıza göre cık demeyi dusunuyoruz da bakalımm o da çıkar mı görcez.