Kızlar kasıklarim.biraz ağriliyordu doktora gittim açıklık bakilsin dedi ebe okadar sertti ters konustu ki nefes alip verip durma dedi ben biraz korkuyordum dusunun yaptiramadim 33 haftada kasık ağrisi normal degil mi sizce ? Yaptirmadim ama yine bi tedirginlik var ebeler neden böyle 😥