Seher22 kızlar ılıskıden sonra kırmızı azıcık kan gelıyor kotu bırseymı normelde akıntım dan başka bırsey yok kanama veya kahverengi leke Yok 9hafta 4gunluk bebegım
Zeliha66 Seher22 kahverengi lekede kanamada normal sayilmaz mutlama en kisa sürede doktora gitmelisin
Eda0509 Seher22 düşük belirtisi olabilir. Seni korkutmak istemem ama benimde ilişkiden sonra kanamam olmuştu 1 hafta sonra düşük yapmıştım. Acilen doktora git. İhmale gelmez hamileyken kanama olması
Seher22 Eda0509 9 haftadır her ılıskımde var ama bunun ustune cok gıttım doktora bısey demedı gayet saglıklı dedı tabı ben hıc sormadım ılısden sonra kan gelıyor dıe kotu bısey olsa soylerdı dıe düşünüyorum
Eda0509 Seher22 hmm yani doğru bisey olsa söylerdi dediğin gibi. Acaba rahim ağzında yara filan mı var ki
tugbamehmetbaki Seher22 doktorunuzu sorun ama ata verin biraz kanama korkusu bile eşimle ayrı yatmama sebeb olur
Drsnbyfatma Seher22 daha çok yenisin sürekli oluyosa girme ilişkiye sabredin biraz dört ayı bi atlatın yani kanama iyi birşey değil
Mkarakaya Seher22 benimde aynı oldu bu hafta ilişkiden sonra bayağı kan geldi yatak battı ara ara akıntım oluyordu zaten doktora gittim düşük ilacı verdi