Elifdurmazaygn Yenılerde hamile olduğumu öğrendim doktorum folik asit kullanmaya 3 ay sonra başlayalım dedi başka bı doktor hemen başlanması gerektıgını söyledi kararsız kaldım 🤦🏼♀️
-Buse35 Elifdurmazaygn bebeğin gelişimi için önemli folik asit hamile kalmadan önce bebek isteyenler bile kullanıyor kullan bence ben öğrendiğim andan beri doktorum yazdı kullanıyorum
bade-06-bade Daha önceki kimyasal gebeligimde doktor hemen kullan demişti şu an evde vardı testi pozitif görür görmez direk kendim içmeye başladım
Anonimoo Önemli olan ilk 3 aydaki gelişimde kullanılması gerek zaten 2 yada 3. Ayda geri bıraktırıyor çoğu doktor 3 ay sonra başlandığında faydası çok olacağını sanmıyorum hemen başlayın bence 3 ay sonra diyen doktora da ben olsam bidaha gitmem😀