Sanirimanneoluyorum Dilek5555 benim çok ağrım oldu adet oluyorum sandım. Adetim de çok ağrılı olurdu.
lkayRazgatLolu Dilek5555 hmm bnm yerleşme kanamalarım adetten sonra olmuştu ama her bünye farklıdır tabi bncede doktorunuzu arayın