Benim de o haftalarda başladı doktora söyledim ultrasonda herhangi bir sorun görmedğini söyledi ama progestan yazdı devam ederse artarsa kullan dedi sonra baktım kesildi sonra bir ara yine geldi ara ara geliyor açıkcası ama ilaç kullanmıyorum ilk 3 ay olabiliyormuş açık renkli kanama olmadığı sürece korkmayın