Srfe01 Arkadaşlar fB-hCG 119 düzeltilmiş mom 3,70 PAPP-A 6,73 düzeltilmiş mom 1.75 İkili test 1.323 Anlayan varmı lütfen doktor riskli dedi 😓
Esrackc Srfe01 doktor söylemiş size zaten neden soruyorsunuz ki anlamıyorum doktor böyle dedi şöyle mi yapayım oram ağrıdı bilmem ne otu mu yiyeyim arkadaşlar doktor bilir doktoor
Saba00 Srfe01 bu testlerin yanılma payı okadar yüksekki hatta bazı ülkelerde yasaklanmış ama şüpheyle yaşamamk için nipt testi yaptırın olsa bile sürpriz olmasın doğumda öğrenmek daha kötü
Merveeski Srfe01 canım benimde buna yakın çıktı doktorum orta riskli dedi ama bebegin ense kalınlığı vesaire iyi dedi bu tarama testi bir olasılık ihtimal hesaplıyor bebekte sorun var yada yok demiyor gönlünü ferah tut bana amniyosentez ya da fetal dna dedi ikisini de yaptırmadım ne olursa olsun benim bebeğim çünkü aldırmayı düşünmüyorum üçlü test için bekliyorum şu anlık
Hcygllllll Ben haftaya yaptıracağım kendimden bilmiyorum ama kuzenimin eşinin 750 çıkmıştı bu da şey demek 750 kişide 1 olasılık aşırı endiselendiler hastanede bir kadin bende 50 kişi de bir çıktı detaylı testleri yaptırdık hiç bir sorun yok demişti. Bence o kadar kafaya takacak bir şey değil bu dışarıda başımıza kaza gelme olasılığı bile yüzde elli sizde ki büyük bir oran hiç endişelenmeyin. Doktorlar malesef ki her ihtimale karşı riskli diyorlar bazıları ise asla kafanıza takmayın bu tür değerler diyor o yüzden içinizi rahat tutun
Srfe01 Esrackc neden bu kadar kötü kalplisiniz başınıza gelmediği için mi belki iyi birşeyler duymaya ihtiyacım var yada bazı önerilere böyle yazmak yerine hiç yazmamayi tercih edebilirsiniz
Esrackc Srfe01 doktorunuzu dinleyin dediğim için ne alaka kötü kalpli oluyorum benim ne yaşadığımı nerden bilebilirsiniz acaba
Fatma_ecem4 Srfe01 Srfe01 tabiki canım önemli olan sağlık bı değerde düşüklük yüksekliğe göre erkek kız diyorlardida onun için sordum
Srfe01 Esrackc doktorum riskli dedi bende Burdaki arkadaşlardan aynı durumda yakın sonuçlar olanlar varmı diye sormak istedim hepsi bu doktoru dinleyecek birşeyle.alakali değil yani bana bı hap verdi de bunu içeyim mi diye sormadım kimseye
Esra1965 Merveeski ayynen öyle ben hiç birini yaptırmadım ne olursa olsun gebelik sonlanmayacağı için doktorum da önermedi böyle düşünüyorsan kafa karıştırmanın bir manası yok dedi. Sonuçta kesin net bişgiler vermemekle birlikte ihtimal sunuyor ve bazen bu ihtimaller üzebiliyor. Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin sağ salim kucağımıza alalım ❤️🤲
Srfe01 Merveeski evet bana da nip testi mi ne öyle bişe önerdi 3 günde kesin sonuç veriyormuş aldircak misin dedi asla dedim 9 ay boyunca acaba varmı yokmu diye kendi kendini yıpratmaktansa gücün varsa bu testi yaptır dedi en azından ona göre kendini hazırlarsin dedi