merhaba kızlar 1-2 haftadır sürekli çare aradım burada yaşayan varmı diye ellerim acayip uyusuk ödemden dolayı yaklaşık 1 aydır çekiyorum kaşık dahi tutamıyorum fizik tedaviye gittim doktor hiçbirsey yapamam demişti .o kadar şey denedim ki buzlu su socak su masajlar geçmiyor .sabahları agrıdan uyusukluktan uyanıyorum kullanmadıgım magnezyum vs kalmadı.gelelim buldugum çözüme su ve kaya tuzunu legende eritiyorum ve elimi 5 dk içine koyuyorum suyla yıkayıp kremleyip atel takıyorum o kadar iyi geldiki tamamen geçirmiyor ama benimrahatlattı çare arayanlar bi deneyin ☺️