Lykiav benim ilk hamileliğim aşırı kötü geçti, surekli bulanti ve kusma vardı kesinlikle bi yudum su bile icemezdim direk kusardim artik midem boş surekli öğütmekten kanamam olusmustu hastanede falan yattim serumla beslendim, düşük riskim vardı hep ben 8 ay çektim bu yüzden 2. Hamileligimden çok korkuyordum yine kötü gecicek hep hastanelerde surunucem bu sefer cocugumda var ben öyle olursam çocuğuma ne olucak vs. ama her şeyi göze aldım minnagimin bi kardeşi olsun istedim o yuzden ne olursa olsun istiyorum dedim şuan 8 haftaya yaklaştık hamileyim ilaçlarla idare ediyorum zaman ne gostericek bilmiyorum ama şuan ilaçlarla çok şükür iyi idare ediyorum hepte dua ediyorum ilk hamilelligim gibi geçmesin diye. Yani bence minnaklarimiza kardeş olması güzel bir şey hamileliğini kötü geçiren ben bu karari alıp yaptıysam herhalde herkes 2. Yapar 😅