sweedishish ben ben ben ben 🙄 ne kadar cok uyursam uyuyayım yinede kanmak bilmeyen bir uykum var bebek olduktan sonra ne yapacağım hiç bilmiyorum kızken de uykuyu uyumayı çok severdim evlendim halen de öyle gidiyor gebelikle ilgisi olduğunu düşünmüyorum ben eskiden de böyleydim bütün değerlerime baktırıyorum genel olarak düşük bir vitaminim de yok ona rağmen hiç enerjik değilim hep uyumak istiyorum mesela şu son 1-2 haftadır alışkanlık edindim bunu sabah kalkıyorum 11-12 de kahvaltı felan yapıyorum işte günlük rutin işlerimi hallediyorum evde sonra uzanıyorum koltukta uykum geliyor ve yarım saat 1 saat kadar da koltukta kestiriyorum 🤷🏻♀️ uykuya doyamıyorum resmen kısaca yalnız değilsin 😂