Skarakus Kızlar 5+4 kontrolümüz vardı bugün kese göründü çok şükür 😍 haftaya cuma kalp atışı için çağırdı
Happy-melek1997 Skarakus gözün aydın canım sata göre mi 5+4 yoksa usg ye göre mi 5+4 bende yarın gidicem sata göre 5+4 ondan sormak istedim bende keseyi görebilirmiyim ki acaba