Seymaalp bende 2.5 haftalıkken öğrenmiştim oğlumu, öncesinde bi düşüğüm vardı. Çok zordu beklemek, güzel haberler almak ama kendimi hep yiyecek ekmeği varsa gelecek diye teselli etmiştim. Erken doğdu 26 haftalıkken minicikti ona rağmen tutundu hayata ve 11 ay boyunca bana en güzel anneliği yaşattı. Nasibi varsa gelir, nasibi yoksa da hayırlısı demek lazım ben bunu öğrendim. Rabbim en sağlıklısını en hayırlısını versin inşallah 🙏🏻🌸