istkizannesi Aysenur01 bu bişey ifade etmez henüz. Oranlar geldiğinde 1/250 ve altında iseniz düşük risk grubundasınız demektir.
Eymenata Aysenur01 kombine risk ve trisomy oranlarini yazabilirseniz Yukaridaki degerler ile yorum yapmak zor
Dmakog Aysenur01 kombine risk önemli bunların oranları alınıp hesaplanıyor rPoru olması lazım orada yazıyor bakıp tekrar yaz istersen papp mom olan deperlere bakıyır doktorlar
Aysenur01 Yaser27 bu raporda cinsiyetle ilgili bişey yazmıyor sadece doktor tahminen söyledi net olarak bu haftalarda söylenmez aslında dedi
Aysenur01 Düzeltilmiş mom diye bişeyler yazıyor 1.20 ve 1.62 yazıyor ama onlar mı sizin dediğiniz gibi yazmıyor
Yaser27 Aysenur01 Bende nette okudum da 50 üzeri olursa beta kız diyorlar sizinde 83 galiba o yüzden doğruluk payı var mı diye merak ettim
Dmakog Aysenur01 cinsiyet ikili test üçlü dörtlü testlerde belli olmaz sadece kanda fetal dna ve amniyosentez de belli olur