Eda_tekin ovülasyon testi kullanabilirsiniz dediğim gibi bu şekilde gebelik elde eden çok ama hepsinden önemlisi stres ve biliyorum elimizde olmuyor bu durum 🌺 ben doktorum önermemesine rağmen bir kaç ay ovülasyon testi kullandım çünkü düzensiz bir döngüm vardı ama olmadıkça daha çok stres yapıp umutsuzlaştım.. Aralık ayında kullanmadım zaten eşimle covit olmuştuk hastalıktan yoğunluktan bebek aklıma gelmedi zaten umudum da yoktu ovülasyonla bile denk getiremedik şimdi hiç olmaz diyordum ama hamileymişim.. eğer sağlıksal bir problem yoksa gerçekten tek sebep stres oluyor kendinizi oyalamaya çalışın düşünmemeye çalışın.. bir de folik asit ve balık yağı kullanmanızı tavsiye ederim yumurta kalitesini artırıyor.. etkisinin gerçekten olduğunu düşünüyorum ben yumurta kalitesi için değil ama hamile kaldığım ay bağışıklık için balık yağı kullanıyordum dediğim gibi bebek konusunda umutsuzdum ama yumurta kalitesini artırdığını düşünüyorum ve kafadan atınca gerçekten oluyor 🌺 inşallah en kısa zamanda Rabbim nasip etsin size de 🤲🏻