Nisaiste Hanımlar sonuç için randevu alınıyo mu yoksa gidip sonuç için geldim dediğinizde sıra veriyo mu bana etiket verdiler ama 24 şubat diyo o gün de cumartesiye geliyo o yüzden atmışım onu
nniduaa E nabizdan bak sonuçlar çıktıysa görünür zaten bide 10 gün içinde giderseniz erkenden sonuç için randevu almanıza gerek yok normal sonuç sırası aliyosunuz
Nisaiste nniduaa üçlü tarama sonuçları alacağım ama onun sonuçları düşmemiş e nabıza 9 şubatta verdim tahlili etikette 24 ü gösteriyo
nniduaa Nisaiste 10 gün içinde randevu almanıza gerek yok onun haricinde doktor randevusu almanız gerekiyo