2 genel anestezili dogumdan sonra 3. Yü 39. Haftamda spinal dogurdum müthiş rahatlıkmıs hiç korkmayın gercekten cok rahat gecti ki ben aşırı panik biriyim cok rahattım biraz mide bulantım oldu cekiştirmeden kaynaklı çekiştirme de öle cok sarsma yok normal seviyede kesinlikle genel değil spinali öneririm