Hilal2901 Marmara Pendik eğitim araştırma hastanesinde direk içeriden sıra veriyorlar kızlar kadın soguma randevu alıp gidin❤️❤️
ZeyHus33 Hilal2901 bana detaylı ultrasyon için gün verdi Martin 14 üne ben onu doktoruma gostercemmi bilgin varmı onun için ayriyetten randevu alcammi yoksa sonuç olarak mı gircem acaba
yeni-annelik Hilal2901 benim randevu sistemimde sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazıyor gitsem yine yaparlar mı
Hilal2901 ZeyHus33 direk gününde saatinde gidiceksin. Oraya takipliysen doktorların ekranına düşer muhtemelen değilsen iste verirler mi bilmiyorum şnsallah verirler. Normal muayene gününde gösterirsin. Benim de 20 sinde haftalarımız aynı sanırım sağlıkla gelsin 🥹
Hilal2901 Ayselkatadeniz normal kadın dogum gebe polk. Randevu al mhrs den. Detaylı istiycek zaten seni yönlendiriyor kendi
ZeyHus33 Hilal2901 17 hafta 3 gunluk benim en son 12 haftalıkken ikili test yaptı ben gidene kadar 20 21 haftalık olmuş olcak geldinde çikolata ye dedi doktorum
Guclu_anne Hilal2901 detayli ultrason yptirdiniz mı? Doktor nasıldı? Kimi doktor ters oluyor ya onun için merak ettim. İsmini hatırlıyor musunuz?
Hilal2901 Guclu_anne yaptırdım ben devlette yaptırdım isim bilmiyorum da tersleyecek bir durumu da yok neden terslesin ki. İlk gebeliğimi özelde yaptırmıstım foto alırım diye ama. Devlet daha ayrıntılı bakıyor
BirAskMasali1323 Ben yalovadayım 15+1 haftalığım 2 hafta sonra randevum var 16+5 haftalık oluyorum o zmaan şimdi sorum şu ben mhrs den normal kontrol için randevu aldım detaylı ultrason için de tekrar 182 yi arasam gün verirlermi mhrs de çıkmıyo çünkü
Hilal2901 BirAskMasali1323 sana yeşil alan mı ne açıcak doktorun ondan sonra alabilirsin direk alamıyorsun sen kendin
Guclu_anne Hilal2901 doktor bayan mıydı erkek miydi? Bende aynı marmaraya kadın doğuma randevu aldımda inşaAllah detaylıdan yonlendirirlerse orda yaptircam.
qusel Hilal2901 evet yönlendiriyor dur tabi cnm mutlaka ama sormak istediğim şu detaylı zamanı mı gidelim yoksa bir iki hafta öncesinde mi. Hemen mi çekiyor gün mu veriyor. Gün veriyorsa erken gitmek lazim
Hilal2901 qusel gün veriyorlar öncesinden gitmen lazım çünkü sıraya alıyorlar 3-4 hafta öncesi bile gidebilirsin
Hilal2901 Guclu_anne bana bakan kadındı ama değişiyor orda sürekli prof. Olduklları için asistanları vs olabiliyor
qusel Guclu_anne anladım onu öğrenmem iyi oldu. Teşekkür ederim ya çok sordum ama kaç dk sürüyor renkli gösterip size de foto veriyorlar mi