zeynepsalgar1 cumaya bisey kalmadi kendini bu kdr strese sokma bn bobrek agrisiyla ve yogun kanla acile gittim hamile oldugumu ogrendim suan 21 haftaligiz ne ilac verdi ne bisey rutin kontrollerini aksatma hala epitel ve eritrosit yuksek cikiyor ama bi sorunum yok arada bobreklerimde agrim oluo okdr korkma korktugun basina gelir dua et saglikla gelsin minik kuzu