36 haftayim içimden cikacak resmen okadar hareketli ve hareketleri ağrıtıyor ki anlatamam size bir dakika durmuyor geceleri su içmek için bile gözümü açmak istemiyorum gözümü actigim gini hareketler başlıyor ama ilk bebegimde karnimla sürekli oynardım biraz hareket etsin hissedeyim diye ilkim erkek ikinci kız olacak oğlum doğduğunda bile okadar sakin bir bebekti ki şuan 3 buçuk yaşında çok akıllı hiç beni yormaz ama ikinci bebeğinden pek emin değilim bukadar berekete kesin fena bisey olacak 🤭