Kızlar dün geceden beri boş istifar ediyorum artık midemdeki safrayı çıkarmaya başladım sabaha kadar uyuyamadım sürekli koştum tuvalete halen bişey yiyemedım bu bulantı beni korkutuyor genelde doğum belirtisi kusma derler ya daha çok var biliyorum 🥹 ama korkuyor insan mide bulantısı yaşayan var mı uzun zaman bulantıları gidip tekrar birden gelmesi acaba üşüttüm mü diyorum normal mi sizce