ElaBadem ahhhh ilk 3 ay çok daha sık oldu her 2 gebeliğimde. Ben af edersin istfra etmeden kurtulamıyorum. Ama sakin geçirmek adına kolonya karabiber yapıyorum ve kafamı sıkıca bağlıyorum. Güneşlikleri çekip yatıyorum. Gözüne vuruyorsa buzda koyabilirsin.