bsra4213 Kızlar daha olmadı galiba ama sizce bugünü değerlendiriyim mi yoksa yarın da yapıyım yarını mı değerlendiriyim fikir verir misiniz
bsra4213 Deletedmon_98 teste 4-5 gün geç başladım bu ay sanki geç yumurtluyorum gibi geldi bugünü değerlendirmiyim değil mi
Melekprenses bsra4213 yarini degerlendir bence sonra 1gun ara ver diger gunu degerlendir hem catlama gunu olmus olur
Deletedmon_98 bsra4213 değerlendirme yarın belki yumurtlamış olursun yarını ve diğer günleri değerlendirirsin daha iyi olur
bsra4213 Melekprenses tamam canım bakarım yarın yine atarım olmazsa çünkü geçen ay bi yaptım yanlış biliyormuşum çatlamayı kaçırmıştım